o mnie

  • brand identity

  • copyriting

  • performance campaigns

  • social media

  • marketing strategy

  • creative design

Lukreacja blends strategy with style — this is where creative meets lucrative.

Nazywam się Magda Kapitańczyk i od 6 lat specjalizuję się
w Marketingu Online i Brand Managementcie.

Na kampanie i marki patrzę jak na misternie zbudowane mikroświaty — pełne znaczeń, emocji i detali. Moim celem jest tworzenie narracji, które przyciągają uwagę i budują trwałe połączenia z odbiorcami. Takich, które sprawiają, że ludzie chcą zostać z Tobą na dłużej

laura norris
laura norris

LUKREACJA

LUKREACJA

LUKREACJA

wykształcenie

IV

wykształcenie

IV

Zarządzanie kreatywe

Collegium Da VInci

2022 — obecnie

Na zarządzaniu kreatywnym doskonalę umiejętności prowadzenia projektów i marek w sektorach kreatywnych, łącząc strategiczne podejście z estetyczną wrażliwością oraz narzędziami z zakresu designu, komunikacji i nowoczesnego zarządzania.

Zarządzanie kreatywe

Collegium Da VInci

2022 — obecnie

Na zarządzaniu kreatywnym doskonalę umiejętności prowadzenia projektów i marek w sektorach kreatywnych, łącząc strategiczne podejście z estetyczną wrażliwością oraz narzędziami z zakresu designu, komunikacji i nowoczesnego zarządzania.

Międzyobszarowe Indywidualne Studia Humanistyczne i Społeczne

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

2019 — 2022

Studiowałam na elitarnym kierunku MISHIS UAM – międzyobszarowych studiach pozwalających na samodzielne komponowanie programu z różnych dziedzin – gdzie połączyłam filmoznawstwo, dziennikarstwo, groznawstwo, nowe media i komunikację, by kompleksowo zgłębiać współczesne formy kultury i przekazu.

Międzyobszarowe Indywidualne Studia Humanistyczne i Społeczne

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

2019 — 2022

Studiowałam na elitarnym kierunku MISHIS UAM – międzyobszarowych studiach pozwalających na samodzielne komponowanie programu z różnych dziedzin – gdzie połączyłam filmoznawstwo, dziennikarstwo, groznawstwo, nowe media i komunikację, by kompleksowo zgłębiać współczesne formy kultury i przekazu.

0+
0+
0+

lat w branży

30+
30+
30+

dowiezionych projektów

4+
4+
4+

brandów pod opieką

doświadczenie

V

doświadczenie

V

doświadczenie

V

Digital Marketing Manager

N2 Media Agency

2024 - obecnie

Prowadzę strategie komunikacji i rozwój marek, tworzę treści do social mediów, koordynuję kampanie i dbam o spójność wizerunku klientów oraz projektów agencji.

Digital Marketing Manager

N2 Media Agency

2024 - obecnie

Prowadzę strategie komunikacji i rozwój marek, tworzę treści do social mediów, koordynuję kampanie i dbam o spójność wizerunku klientów oraz projektów agencji.

Digital Marketing Manager

N2 Media Agency

2024 - obecnie

Prowadzę strategie komunikacji i rozwój marek, tworzę treści do social mediów, koordynuję kampanie i dbam o spójność wizerunku klientów oraz projektów agencji.

Head of Marketing and Communication

Jablotech

2021 — obecnie

Prowadzę kompleksową komunikację marki – od strategii social media, przez kampanie B2B/B2C, po działania PR i zarządzanie kryzysowe. Tworzę treści, dbam o spójność wizerunku, analizuję dane, prowadzę projekty międzynarodowe i koordynuję budżet oraz współpracę z dostawcami.

Head of Marketing and Communication

Jablotech

2021 — obecnie

Prowadzę kompleksową komunikację marki – od strategii social media, przez kampanie B2B/B2C, po działania PR i zarządzanie kryzysowe. Tworzę treści, dbam o spójność wizerunku, analizuję dane, prowadzę projekty międzynarodowe i koordynuję budżet oraz współpracę z dostawcami.

Head of Marketing and Communication

Jablotech

2021 — obecnie

Prowadzę kompleksową komunikację marki – od strategii social media, przez kampanie B2B/B2C, po działania PR i zarządzanie kryzysowe. Tworzę treści, dbam o spójność wizerunku, analizuję dane, prowadzę projekty międzynarodowe i koordynuję budżet oraz współpracę z dostawcami.

Digital Marketing Specialist

Jablotech

2021 — 2024

Samodzielnie prowadziłam działania marketingowe na rynku polskim, zarządzałam komunikacją marki, przygotowywałam analizy i rekomendacje, współpracowałam z innymi działami i obsługiwałam narzędzia raportowe.

Digital Marketing Specialist

Jablotech

2021 — 2024

Samodzielnie prowadziłam działania marketingowe na rynku polskim, zarządzałam komunikacją marki, przygotowywałam analizy i rekomendacje, współpracowałam z innymi działami i obsługiwałam narzędzia raportowe.

Digital Marketing Specialist

Jablotech

2021 — 2024

Samodzielnie prowadziłam działania marketingowe na rynku polskim, zarządzałam komunikacją marki, przygotowywałam analizy i rekomendacje, współpracowałam z innymi działami i obsługiwałam narzędzia raportowe.

Marketing Assistant

CocoBasic

2021 — 2022

Wspierałam zespół w działaniach administracyjnych i komunikacyjnych – od zarządzania social mediami, przez tworzenie prezentacji, po tłumaczenia i podstawową analizę danych.

Marketing Assistant

CocoBasic

2021 — 2022

Wspierałam zespół w działaniach administracyjnych i komunikacyjnych – od zarządzania social mediami, przez tworzenie prezentacji, po tłumaczenia i podstawową analizę danych.

Marketing Assistant

CocoBasic

2021 — 2022

Wspierałam zespół w działaniach administracyjnych i komunikacyjnych – od zarządzania social mediami, przez tworzenie prezentacji, po tłumaczenia i podstawową analizę danych.