o mnie
brand identity
—
copyriting
—
performance campaigns
—
social media
—
marketing strategy
—
creative design
—
Lukreacja blends strategy with style — this is where creative meets lucrative.
Nazywam się Magda Kapitańczyk i od 6 lat specjalizuję się
w Marketingu Online i Brand Managementcie.
Na kampanie i marki patrzę jak na misternie zbudowane mikroświaty — pełne znaczeń, emocji i detali. Moim celem jest tworzenie narracji, które przyciągają uwagę i budują trwałe połączenia z odbiorcami. Takich, które sprawiają, że ludzie chcą zostać z Tobą na dłużej
wykształcenie
IV
wykształcenie
IV
Zarządzanie kreatywe
Collegium Da VInci
2022 — obecnie
Na zarządzaniu kreatywnym doskonalę umiejętności prowadzenia projektów i marek w sektorach kreatywnych, łącząc strategiczne podejście z estetyczną wrażliwością oraz narzędziami z zakresu designu, komunikacji i nowoczesnego zarządzania.
Zarządzanie kreatywe
Collegium Da VInci
2022 — obecnie
Na zarządzaniu kreatywnym doskonalę umiejętności prowadzenia projektów i marek w sektorach kreatywnych, łącząc strategiczne podejście z estetyczną wrażliwością oraz narzędziami z zakresu designu, komunikacji i nowoczesnego zarządzania.
Międzyobszarowe Indywidualne Studia Humanistyczne i Społeczne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
2019 — 2022
Studiowałam na elitarnym kierunku MISHIS UAM – międzyobszarowych studiach pozwalających na samodzielne komponowanie programu z różnych dziedzin – gdzie połączyłam filmoznawstwo, dziennikarstwo, groznawstwo, nowe media i komunikację, by kompleksowo zgłębiać współczesne formy kultury i przekazu.
Międzyobszarowe Indywidualne Studia Humanistyczne i Społeczne
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
2019 — 2022
Studiowałam na elitarnym kierunku MISHIS UAM – międzyobszarowych studiach pozwalających na samodzielne komponowanie programu z różnych dziedzin – gdzie połączyłam filmoznawstwo, dziennikarstwo, groznawstwo, nowe media i komunikację, by kompleksowo zgłębiać współczesne formy kultury i przekazu.
lat w branży
dowiezionych projektów
brandów pod opieką
doświadczenie
V
doświadczenie
V
doświadczenie
V
Digital Marketing Manager
N2 Media Agency
2024 - obecnie
Prowadzę strategie komunikacji i rozwój marek, tworzę treści do social mediów, koordynuję kampanie i dbam o spójność wizerunku klientów oraz projektów agencji.
Digital Marketing Manager
N2 Media Agency
2024 - obecnie
Prowadzę strategie komunikacji i rozwój marek, tworzę treści do social mediów, koordynuję kampanie i dbam o spójność wizerunku klientów oraz projektów agencji.
Digital Marketing Manager
N2 Media Agency
2024 - obecnie
Prowadzę strategie komunikacji i rozwój marek, tworzę treści do social mediów, koordynuję kampanie i dbam o spójność wizerunku klientów oraz projektów agencji.
Head of Marketing and Communication
Jablotech
2021 — obecnie
Prowadzę kompleksową komunikację marki – od strategii social media, przez kampanie B2B/B2C, po działania PR i zarządzanie kryzysowe. Tworzę treści, dbam o spójność wizerunku, analizuję dane, prowadzę projekty międzynarodowe i koordynuję budżet oraz współpracę z dostawcami.
Head of Marketing and Communication
Jablotech
2021 — obecnie
Prowadzę kompleksową komunikację marki – od strategii social media, przez kampanie B2B/B2C, po działania PR i zarządzanie kryzysowe. Tworzę treści, dbam o spójność wizerunku, analizuję dane, prowadzę projekty międzynarodowe i koordynuję budżet oraz współpracę z dostawcami.
Head of Marketing and Communication
Jablotech
2021 — obecnie
Prowadzę kompleksową komunikację marki – od strategii social media, przez kampanie B2B/B2C, po działania PR i zarządzanie kryzysowe. Tworzę treści, dbam o spójność wizerunku, analizuję dane, prowadzę projekty międzynarodowe i koordynuję budżet oraz współpracę z dostawcami.
Digital Marketing Specialist
Jablotech
2021 — 2024
Samodzielnie prowadziłam działania marketingowe na rynku polskim, zarządzałam komunikacją marki, przygotowywałam analizy i rekomendacje, współpracowałam z innymi działami i obsługiwałam narzędzia raportowe.
Digital Marketing Specialist
Jablotech
2021 — 2024
Samodzielnie prowadziłam działania marketingowe na rynku polskim, zarządzałam komunikacją marki, przygotowywałam analizy i rekomendacje, współpracowałam z innymi działami i obsługiwałam narzędzia raportowe.
Digital Marketing Specialist
Jablotech
2021 — 2024
Samodzielnie prowadziłam działania marketingowe na rynku polskim, zarządzałam komunikacją marki, przygotowywałam analizy i rekomendacje, współpracowałam z innymi działami i obsługiwałam narzędzia raportowe.
Marketing Assistant
CocoBasic
2021 — 2022
Wspierałam zespół w działaniach administracyjnych i komunikacyjnych – od zarządzania social mediami, przez tworzenie prezentacji, po tłumaczenia i podstawową analizę danych.
Marketing Assistant
CocoBasic
2021 — 2022
Wspierałam zespół w działaniach administracyjnych i komunikacyjnych – od zarządzania social mediami, przez tworzenie prezentacji, po tłumaczenia i podstawową analizę danych.
Marketing Assistant
CocoBasic
2021 — 2022
Wspierałam zespół w działaniach administracyjnych i komunikacyjnych – od zarządzania social mediami, przez tworzenie prezentacji, po tłumaczenia i podstawową analizę danych.